Світло, яке продає

На етапі розрахунку освітлення, в магазині чоловічого одягу «Be Gentleman», перед нами, постало запитання: «Як зробити так, щоб світло продавало?»

Оскільки у магазинах і бутиках світло, окрім звичних йому функцій «освітлення», ще й створює презентацію товару, воно допомагає зконцентрувати увагу на перевагах, новинках, створити так званий після смак від побаченого, що заставить потенційного покупця повернутися до Вас знову.

Ми допомагаємо виділитись серед конкурентів

У магазині «Be Gentleman» ми спроектували світильники Philips GreenSpace Accent Projector. Це стильні, компактних розмірів, світлодіодні прожектори змонтовані на треках. Дизайнери зможуть з легкістю зонувати приміщення з допомогою освітлення рухомими світлодіодними акцентними світильниками. І такі перевтілення будуть не лише зручними, але й ефектними.

Все освітлення побудоване на зорових акцентах, Philips GreenSpace Accent Projector створили світлові коридори на стелажах, акцентували увагу на новинках та трендах.

Але інколи хочеться втекти від світла, тому диван для відпочинку залишився у тіні. Це імпровізована оглядова площадка з якої можна максимально розгледіти одяг, без зайвого дискомфорту.

Всі відтінки сірого

Надзвичайно важлива характеристика Philips GreenSpace Accent Projector – це високий індекс кольоропередачі Premium white CRI>=90. Саме він відповідає за презентацію одягу у магазині. Піджак стриманого сірого кольору відіграє усіма насиченими відтінками у світлі Philips, але зауважте – тканина не має неприємного блиску, як це часто відбувається у світлі неякісних прожекторів.

На стелажах і полицях ми забезпечили 1000лк і колірну температуру 3000 К. Колірна температура у нашому випадку відіграє надзвичайно важливу роль, оскільки магазини класу-люкс, на підсвідомому рівні, асоціюються з теплим, м’яким світлом, на відміну від магазинів спортивного, молодіжного або одягу на кожен день.

Окрім зазначених візуальних ефектів, світлодіодні світильники Philips мають ряд беззаперечних переваг:

  • економлять кошти на освітлення приміщення магазину;
  • не потребують технічного обслуговування упродовж 50 000 годин.
  • І найголовніше не випалюють плями на одязі, як це відбувається з прожекторами, сумнівного виробництва.

Але завжди потрібно пам’ятати, що кожний об’єкт унікальний і підхід до нього має бути особливим. Наприклад, хутро боїться прямого світла, у магазинах з такою продукцією освітлення має бути відбиваюче.

Це лише один з тисячі нюансів, які потрібно враховувати для того, щоб освітлення не лише не псувало Вашу продукцію, але й притягувало потенційних клієнтів.

Фахівці «Лайт Груп» допоможуть віднайти Ваше, особливе ні на чиє не схоже рішення!

This site is registered on wpml.org as a development site.