Гарантійне обслуговування світлодіодної продукції

ЛАЙТ ГРУП підтримує гарантію на продукцію відповідно до стандартних і розширених умов гарантійного обслуговування Philips

Офіційна гарантія на продукт завжди міститься в друкованих матеріалах (наприклад, гарантійний талон, інструкція з експлуатації), які знаходяться в комплекті з продуктом.

Правила гарантійного обслуговування

Ми забезпечуємо повний гарантійний супровід.

Гарантійні зобов’язання

Купивши продукції Philips, ви отримуєте договір на гарантійне обслуговування містить: перелік зобов'язань, вид гарантії, термін дії гарантійного сервісного обслуговування

Гарантійний ремонт/заміна

Відбувається після безкоштовної діагностики продукту, який вийшов з ладу, з метою визначити причину поломки

Умови експлуатації

Гарантійне обслуговування поширюється на продукти, що використовувались відповідно до умов інструкції з експлуатації

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

  • Наші гарантійні зобов'язання втрачають силу, коли продукт використовується не у відповідності до умов інструкції з експлуатації.
  • Наші продукти перевірені на стандарти «нормального» використання, як зазначено в інструкції.
  • Використання продукту неналежним чином не тільки призводить до втрати гарантійного сервісного обслуговування, а й несе в собі ризик пошкодження майна або інших пошкоджень.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати детальну інформацію про сервісне обслуговування та гарантійні умови. Наші фахівці з обслуговування, безумовно, готові відповісти на Ваші запитання.

Ми в, ЛАЙТ ГРУП, пишаємося тим, що пропонуємо високоякісну продукцію, і несемо відповідальність за все, що ми робимо.

Чому обирають LIGHT GROUP:

  • втілюємо побажання замовників, пропонуючи якісні продукти та обслуговування;
  • постійно вдосконалюємось та використовуємо нові технології в наших світлотехнічних проектах, забезпечуючи оптимальне рішення для наших клієнтів!

Індивідуальний підхід

Креативне мислення

Інноваційні продукти

Ефективне керування

Різноманіття застосувань

Надійність рішення

Отримайте консультацію безкоштовно