Гарантійне обслуговування світлодіодної продукції
ЛАЙТ ГРУП підтримує гарантію на продукцію відповідно до стандартних і розширених умов гарантійного обслуговування Philips
Офіційна гарантія на продукт завжди міститься в друкованих матеріалах (наприклад, гарантійний талон, інструкція з експлуатації), які знаходяться в комплекті з продуктом.
Правила гарантійного обслуговування
Ми забезпечуємо повний гарантійний супровід.
Гарантійні зобов’язання
Купивши продукції Philips, ви отримуєте договір на гарантійне обслуговування містить: перелік зобов'язань, вид гарантії, термін дії гарантійного сервісного обслуговування
Гарантійний ремонт/заміна
Відбувається після безкоштовної діагностики продукту, який вийшов з ладу, з метою визначити причину поломки
Умови експлуатації
Гарантійне обслуговування поширюється на продукти, що використовувались відповідно до умов інструкції з експлуатації
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
- Наші гарантійні зобов'язання втрачають силу, коли продукт використовується не у відповідності до умов інструкції з експлуатації.
- Наші продукти перевірені на стандарти «нормального» використання, як зазначено в інструкції.
- Використання продукту неналежним чином не тільки призводить до втрати гарантійного сервісного обслуговування, а й несе в собі ризик пошкодження майна або інших пошкоджень.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати детальну інформацію про сервісне обслуговування та гарантійні умови. Наші фахівці з обслуговування, безумовно, готові відповісти на Ваші запитання.
Ми в, ЛАЙТ ГРУП, пишаємося тим, що пропонуємо високоякісну продукцію, і несемо відповідальність за все, що ми робимо.
Чому обирають LIGHT GROUP:
- втілюємо побажання замовників, пропонуючи якісні продукти та обслуговування;
- постійно вдосконалюємось та використовуємо нові технології в наших світлотехнічних проектах, забезпечуючи оптимальне рішення для наших клієнтів!