Гарантія та повернення

Обмін та повернення

Якщо світильник не підійшов вам за технічними характеристиками, можна обміняти його на іншу модель або повернути протягом 14 днів.

Вимоги до світильників:

  • Збережені заводські пломби й комплектація
  • Коробка не пошкоджена
  • Нема механічних дефектів
  • Є чек про покупку

Незалежно від способу придбання ви можете вибрати один зі способів повернення:

  • Повернення доставкою
  • Повернення в магазині

Для оформлення повернення заповніть – Заяву на повернення (pdf). Роздрукуйте заяву на повернення і заповніть порожні поля. У заяві мають бути вказані дані людини, від імені якої було здійснено оплату. Надішліть нам оригінал заяви разом з товаром, який повертаєте.

Гарантія

Покупець має право звернутися з вимогою до Продавця у зв’язку із недоліками щодо якості Продукції, лише якщо такі недоліки були виявлені Покупцем протягом Гарантійного Строку та за умови надання відповідної письмової вимоги до Продавця не пізніше 1 (одного) місяця з дня виявлення такого недоліку.
У випадку дефекту Продукції протягом Гарантійного Строку, за умови що такий дефект підпадає під дію Гарантії, Продавець повинен безкоштовно, на вибір Продавця, усунути такі несправності або замінити відповідну частину Продукції у строк, що визначається Продавцем на власний розсуд, виходячи із технічних можливостей Продавця та виробника такої Продукції, але не більш, ніж протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня відповідної вимоги.

Гарантія на Продукцію не розповсюджується у випадках:

  • порушення правил та умов експлуатації, установки виробу, викладених в інструкції з експлуатації та/або інструкції з установки;
  • якщо Продукція має ознаки спроб некваліфікованого ремонту, а також у випадку ремонту особами, що не уповноважені Продавцем на проведення ремонту та/або обслуговування Продукції;
  • якщо дефект викликаний змінами конструкції або схеми виробу, не передбаченими Продавцем та/або виробником Продукції;
  • якщо дефект викликаний діями непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями Покупця або інших осіб;
  • якщо пошкодження викликані попаданням всередину Продукції сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
  • використання неоригінальних витратних матеріалів та/або будь-яких компонентів для Продукції, що не виготовляються виробником Продукції;
  • механічних пошкоджень Продукції;
  • пошкоджень, викликаних невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення та подібних факторів.